Najnowsze Wpisy

... Komentarze (9)
08. maja 2004 20:36:00
linkologia.pl spis.pl

No dobra czas się, przyznać, że jestem drugim wcieleniem osoby z tych blogów lecz nigdy Wam nie powiem kim jestem, pozostaną tylko domysły...

Czuje się... conajmniej dziwnie... Myśle o Pawle... Czy to ma sens? Czy ze mną będzie jak z innymi? Czy to się uda? Czy niezabardzo się boje? Czego się boję tak wogóle?

Niewiem, ale wiem, że coraz bardziej mi na Nim zależy... A w "barze" właśnie się kłóćą o to kto nazwał kogo debilem, i co to jest parodia. Moje całe życie to parodia ale damy radę! A teraz idę poodwiedzać w nowym wcieleniu moje ulubione blogi, i trza je do linków walnąć! :*

wierz_ufaj_zyj... : :

Zaczynamy.... Komentarze (1)
21. kwietnia 2004 17:51:00
linkologia.pl spis.pl

Tak, wiec zaczynam blogowac! Hmmm dziwne to, ze akurat teraz mi sie zachcialo blogowania bo mam zlama reke i to jeszcze prawa.... Ale damy rade!

W szkole sie zajebiscie duzo dzieje, gadalam wlasnie z Osa przez telefon. Damian... Podobno makabrycznie po mnie jezdzi ale coz poradze, ze.... Eh zreszta niewazne.... To tylko glupie uczucia.... Nasza klasa jest z tego co slysze teraz tak zgrana jak nigdy. Dobrze, ze z udzmi z 6c sie skopalo, oni nie sa nas warci :P! Mamy lojalny sklad! Szkoda, ze to juz ostatni rok z nimi i zaraz gimnazjum.... Ale coz, trza byc optymista i bedzie dobrze! Pozdrawaim serdecznie wszystkich ludkow z blogow! :*

wierz_ufaj_zyj... : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
262728293012
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31123456

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

romantyk | tygryska | warsztatydlapar | elektrycznietak | fotografiaslubnakielce | Mailing